loading

Kako na jednostavan način i u kratkom roku privući kineske turiste već ovoga listopada?

U našim lokalnim okvirima turistička sezona je u punom zamahu, ili bi barem trebala biti. Osim bojazni s kojim će rezultatom sezona završiti mnogi razmišljaju o tome kako ju produžiti i na taj način namiriti minuse koji su na vidiku.

Uobičajeni završetak glavne ljetne  turističke  sezone  u  Hrvatskoj i u  Europi  poklapa  se  s  kineskim  Danom državnosti - 1. listopadom, praznikom kada Kinezi najviše putuju.

Na radaru (dole niže) nalazi se struktura kineskog izlaznog turističkog tržišta u četvrtom kvartalu 2018.

COTRI analitički radar prikazuje kvartalne dinamičke promjene na 60 najzastupljenijih tržišta na koje putuju kineski turisti. Porast i pad interesa i putovanja prikazuje se u osam kategorija. Prikaz se bazira na analitičkim istraživanjima COTRI-ja – Chinese Outbond Tourism Research Institute, a rezultate ispitivanja institut objavljuje na svojim službenim web stranicama.

 

Pet zemalja koje se nalaze u središtu radara postigle su u četvrtom kvartalu 2018. najveći pojedinačni rast tržišnog udjela u putovanjima. Usporedba je rađena na temelju istoga kvartala prethodne godine, tj. 2017.

 

Četvrti kvartal u godini je dio godine u kojemu je i kineski Golden Week, i to od 01.-07.10., a koji započinje kineskim nacionalnim praznikom, Danom državnosti 01.10. U Zlatnom tjednu milijuni Kineza odlaze na godišnje odmore. U vrijeme tih praznika poslodavci su dužni odobriti dodatna tri dana odmora, pa tako veliki broj Kineza odlazi na odmor u trajanju od desetak dana.

 

Vodeći trendovi u putovanjima Zlatnog tjedna u sve destinacije uključuju visok postotak ženskih putnika u omjeru 56:44 u korist ženske populacije, visoku potrošnju kod generacija rođenih nakon 80-ih i 90-ih godina prošlog stoljeća, te visok postotak obiteljskih grupa (42% putnika koji putuju u inozemstvo).

 

U 2018. tijekom Zlatnog tjedna u inozemstvo je putovalo otprilike sedam milijuna putnika što predstavlja veliki porast u odnosu na brojku od šest milijuna u 2017. Za ovu godinu predviđa se rast na preko 10 milijuna.

 

Hrvatska se u četvrtom kvartalu 2018. našla u skupini pet zemalja za koje je bio najveći interes za putovanje, pa je za očekivati da će se taj trend u ovoj godini nastaviti, a pogotovo uzevši u obzir ukupnu pozitivnu klimu kinesko-hrvatskih odnosa u ovome trenutku.

 

Na koji način ćete privući kineske turiste u vašu destinaciju ili vaš hotel već ovoga listopada?

 

Svi ste već vidjeli turističke autobuse prepune kineskih turista. No, trendovi se mijenjaju i sve više kineskih turista radije putuju sami, u paru ili s prijateljima. Prema ovogodišnjim istraživanjima, više od 70% kineskih turista sami organiziraju vlastite aranžmane za putovanja. Štoviše, kineski turisti više ne žele vodiča, njih više od 17% vole sami pripremiti kompletno putovanje i potražiti savjete i informacije na internetu.

 

Što je potrebno učiniti kako biste već u listopadu ove godine privukli značajniji broj kineskih turista i na taj način produžili sezonu?

Više informacija pročitajte u našem vodiču Kako na jednostavan način i u kratkom roku privući kineske turiste.

Pošaljite nam svoju e-mail adresu i preuzmite svoj primjerak!

Najčitanije

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Više informacija