loading

Pop-up hoteli – trend koji će opstati?

Za većinu starije populacije odlazak na godišnji odmor znači boravak u hotelu. Kao odgovor na traženja nove generacije milenijalsa, na tržištu se pojavio vrlo interesantan novi trend nazvan „pop-up hotel“. Pop-up hoteli ne samo da pružaju svojim gostima sasvim drugačiji pogled i doživljaj na putovanja, već vrlo često daju pojmu "glampinga" sasvim novo značenje.

Evo par statističkih podataka o milenijalsima i njihovim putovanjima:

  • 72% milenijalsa radije troše novac na iskustva nego na materijalne predmete
  • Milenijalsi su 23% više zainteresirani za putovanja nego starije generacije
  • Studija koju je proveo American Express pokazala je da gotovo 70% milenijalsa želi "personalizirano iskustvo" tijekom svog odmora.

 

Odakle dolazi fenomen pop-up hotela?

Taj trend i nije baš najnoviji, i u stalnom je porastu. Dosta malih, ali i neke od velikih turističkih kompanija, već nekoliko godina postavljaju privremene sezonske smještajne kapacitete. Danas je sasvim uobičajeno vidjeti pop-up restorane, pop-up trgovine, pa čak i pop-up izložbe i muzeje. I pop-up hoteli postali su dio ovoga trenda.

Ovaj je trend osobito popularan kod klasičnih hotela koji su manjega kapaciteta, gdje su hotelijeri, kako bi povećali svoj kapacitet, postali kreativni i povećali kapacitet dodavanjem smještajnih jedinica u pop-up stilu. Rastuća popularnost pop-up hotela nudi i novu marketinšku nišu. Naime, ovaj jedinstveni tip smještaja nevjerojatno pristaje svim tipovima oglašavanja i pojavljivanja na društvenim mrežama tipa Instagrama ili Facebooka.

 

Pop-up hotele možemo pronaći u svim stilovima, od casuala do ultra-glam hotela

Ako mislite da pop-up hoteli nisu ništa drugo nego jeftini  šatori postavljeni na praznoj livadi, onda se jako varate.  Neke od tih smještajnih jedinica zaista su u stilu "natrag u prirodu", ali zato neke pružaju istinski doživljaj luksuza s pet zvjezdica, s prostranom kupaonicom, vrućom i hladnom tekućom vodom, strujom, bežičnim internetom i još mnogo toga. Obroci su gurmanski i poslužuju se u prirodi, a pripremljeni su od sastojaka i namirnica nabavljenih kod lokalnih uzgajivača.

 

Pop-up hoteli mogu se instalirati gotovo bilo gdje

Budući su pop-up hoteli privremeni i mobilni, gotovo da nema ograničenja gdje se mogu postaviti. Turisti mogu potražiti jedinstveno iskustvo na udaljenim lokacijama poput planina švicarskih Alpa, pješčane dine u arapskoj pustinji ili na koraljnim grebenima na jugu Pacifika. Njihovi se stilovi razlikuju od kupola zvjezdarnica do futurističkih mjehurića na napuhavanje. Opremljeni su za specifična, ponekad ekstremna okruženja, a bazu čini konstrukcija s izolacijom, otporna na  vjetar koja je prenosiva i održiva – i što je najvažnije - svojim dizajnom se uklapa u lokaciju gdje se postavlja.

 

Godine 2017. Marriott International postavio je osam šatora inspirirnih safarijem tijekom festivala Coachella za glazbu i umjetnost u Kaliforniji. Šatori su dizajnirani po uzoru na nekoliko glavnih atrakcija tvrtke, uključujući Moxy Hotels i Aloft Hotels. Postigli su veliko zanimanje posjetitelja i iznimnu popularnost. Marriott se sa sličnim konceptom na ovaj festival vraća i 2018. godine, ali s nastambama po uzoru na W Hotels u Dubaiju, Barceloni, Baliju i Hollywoodu. Ova privremena skloništa neće isključivati raskoš, posjeduju privatne kupaonice s tuševima, opremljene su mini hladnjakom, bežičnim internetom i još mnogo toga.

"Popping up" na velikim događanjima kao što je Coachella, postaje dostupan širokoj publici, dijeljenju i komentiranju na društvenim mrežama - kao što je Instagram – i daje svoj veliki doprinos privlačenju klijenata na željene web adrese.

 

Pop-up hoteli podižu "glamping" na novu razinu

Izraz „glamping“ nekoć se koristio da bi ismijavao ljude koji su inzistirali na luksuzu u tradicionalnom kampu. Danas je glamping sve drugo osim vica, to je posve nova industrija: "Moderna glamping rješenja daju onaj poseban štih lokaciji koju ste odabrali za kampiranje. Glamping je transformirao obično kampiranje u potragu za posebnim i strogo privatnim smještajem, uronjenim u prirodu, pružajući ugođaj koji je jednako dobar, ili čak i bolji od vlastitog doma. "

 

Pop-up hoteli i luksuzni smještaj mogu biti u obliku šatora, ali nije neuobičajeno vidjeti viseća gnijezda, beduinske šatore, prikolice, pa čak i drvene kuće koje su smještene u okruženju luksuznih hotela. Pop-up hoteli odaju dojam puno složenijeg i osmišljenijeg koncepta da bi to bio samo privremeni hir.

Možda bi i vaša nova ponuda za sljedeću sezonu mogla sadržavati ovaj jedinstveni i moderan način pružanja potpuno novog iskustva putovanja?

Najčitanije

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Više informacija