loading

MasterClass - Kako doprijeti do milijuna kineskih turista?

Prema Izvještaju HUT-a za Q4/2019. objavljenom ovih dana, opći je zaključak da nam u turističkoj 2020. neće cvasti ruže.

Prema Izvještaju HUT-a za Q4/2019. objavljenom ovih dana, opći je zaključak da nam u turističkoj 2020. neće cvasti ruže.

„Istraživanja pokazuju da stanovništvo u očekivanju recesije bira destinacije koje osiguravaju bolji omjer vrijednosti za novac. U tom smislu, prognoze govore da će konkurencija u mediteranskom krugu tokom iduće godine biti izraženija, a prosječne hotelske cijene rasti po minimalnim do umjerenim stopama rasta.“

 

Uz daljnje povećanje broja ležajeva koji premašuje rast potražnje, popunjenost svih vrsta smještaja u prosjeku pada već treću godinu za redom, a taj će se trend nastaviti jer još uvijek se ulaganje u turizam smatra isplativim. Nažalost, zbog povećanih troškova radne snage u ovoj je godini zabilježen osjetan pad profitabilnosti turističkih kompanija.

Planirane statistike i brojke za sljedeću godinu kalkulirane su na temelju već standardnih emitivnih tržišta Europe (Njemačka, Slovenija, Italija, Austrija, ...), a da se pri tome stalno zaboravlja najbrže rastuće turističko tržište na svijetu, Kina.

Ako uzmemo u obzir samo porast broja Kineza koji imaju putovnicu, a to je 80 mil u 2018., 140 mil u 2019. i predviđenih 400 mil u 2022., nevjerojatno je da hrvatski turistički radnici ne kalkuliraju s Kinezima.

Kineski turist je najveći potrošač na svijetu. U ovoj je godini Kinez na svom putovanju dnevno trošio 715,00 eur! Na putovanju je u prosjeku 10 dana, pa to u prosjeku po putovanju iznosi 7.150,00 eur. Za Kineze ne postoje sezone putovanja, putuju cijelu godinu, a posebno u vrijeme glavnih blagdana, kineske Nove godine u veljači, i Dana državnosti početkom listopada. To su odlični termini za produženje naše turističke sezone.

 

Koja je to nepremostiva barijera zbog koje neprestano zanemarujemo to tržište? ... kao da su na drugoj planeti?! Čega se plašimo?

Kineskog jezika i njihovih znakova koje ne poznajemo? Kineskih društvenih mreža, načina promocije, komunikacije, stila života...? Ili mislimo da su Kinezi samo modni trend koji će nestati za kratko vrijeme? Ohrabrite se i pogledajte prema Kini. Mi znamo kako premostiti barijeru.

 

Dođite na MasterClass o kineskom turističkom tržištu – Kako doprijeti do milijuna kineskih turista? 13.3.2020. u Kongresni centar Forum – Zagreb, educirajte se i napravite veliki korak.

Dovodimo predavače iz Kine, stručnjake za promociju na najvećem turističkom tržištu na svijetu Joanne Chan i William Chia.

Više informacija i prijave na www.marketingtochinatourists.com

 

Dobit ćete odgovore na sljedeća pitanja:

  • Tko su kineski turisti? Tko su FIT-ovci i milenijalsi?
  • Iz kojih krajeva Kine dolaze? Što ih zanima i koje su im preferencije?
  • Na koji način istražuju kamo će putovati i kako planiraju svoje putovanje? Koji su im ključni motivi za posjet nekom  gradu ili zemlji? Kako ih možemo privući?
  • Čime se vole pohvaliti na društvenim mrežama? Koje su najčešće korištene aplikacije i platforme na kojima trebate promovirati svoje proizvode i usluge?
  • Koliko su digitalno povezani sa svijetom društvenih mreža? Što to znači “biti jezično vidljiv”?
  • Koliko je važno u svoje kampanje uključiti influencere? Kako odabrati pravog influencera za svoj brand?
  • Kako vaš brand može postati dio planova za sljedeće putovanje? Na što biste trebali obratiti dodatnu pažnju prije pokretanja marketinških kampanja na kineskom tržištu?
  • Kako se možete izdvojiti od konkurencije koja također želi prezentirati svoje proizvode i usluge u Kini?
  • Na koji način možete ostvariti učinkovitu promociju i prodaju na kineskom tržištu?

 

Kome je namijenjen ovaj MasterClass? Vlasnicima, menadžerima, direktorima, voditeljima, upraviteljima...:

  • turističkih objekata, hotela, kampova, resorta, marina,...
  • restorana, konoba, coffee barova, slastičarni
  • agencija za kreativan online marketing i za tržišne komunikacije
  • javnih institucija, nacionalnih parkova
  • turističkih zajednica
  • turističkih agencija
  • agencija koje organiziraju izlete i druge tipove doživljaja
  • trgovina, suvenirnica
  • trgovačkih centara
  • iznajmljivača automobila, plovila

... i svih drugih koji imaju proizvode i usluge koje bi željeli prodati kineskim turistima.

 

Ne propustite uzeti dio kolača kineskog turističkog tržišta.

Više informacija i prijave na www.marketingtochinatourists.com 

 

... a kako ista web stranica izgleda  na kineskom jeziku provjerite OVDJE :-)

Zašto ne biste preveli svoju web stranicu na kineski jezik? To je prvi korak u približavanju najvećem turističkom tržištu na svijetu.

 

Za usluge kreativnog prijevoda promotivnih materijala na kineski jezik i promociju na kineskom turističkom tržištu, pošaljite upit na info@proconcept.hr ili nazovite telefonom na 01/20 10 122.

Tvrtka ProConcept je ekskluzivni zastupnik IPPWORLD-a za Hrvatsku i zemlje regije.

Agencija IPPWORLD vaš je partner koji na jednom mjestu nudi višejezične prijevode sadržaja i umrežavanje medija za sve vaše potrebe u globalnom brandiranju i promociji ponude za hotelijere i ugostitelje, lifestyle i maloprodaju. Više informacija na www.ippworld.com/hr/

Zajedno s vama možemo učiniti da vaš proizvod govori jezikom globalnih turista, a sve kako biste ostvarili prihode koje ste planirali.

 

 

Najčitanije

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Više informacija