loading

Kako kontrolirati situaciju i zadržati rast broja noćenja i prihoda kao i prošlih godina?

Niste zadovoljni s bookingom za ovu sezonu? Pitate se što nam donosi budućnost u velikoj utrci s tržištima poput Turske? Imamo rješenje za vas!

U svom izvještaju za prošlu godinu, a koji je izašao ovih dana, ETC – European Travel Commission, izvijestila je o povećanju broja kineskih dolazaka na odredišta EU za ukupno 5,1% u 2018. godini.

Iako je godina turizma ECTY 2018. između EU-a i Kine i službeno završena, uspjeh inicijative i dalje se osjeća, a sve veći broj kineskih turista odabire europske destinacije za svoja turistička putovanja.

U 2018. središnja i istočna EU zabilježila je dvoznamenkasti porast kineskih turista od 10,6%, a zapadna EU rast od 6,1%, dok su u južnoj EU i sjevernoj EU zabilježili rast od 5,2%, odnosno 2,7%. Svi su suglasni s činjenicom da će se inicijativa ECTY 2018. pokazati kao odličan pokretač za europske destinacije i kineske turiste i u 2019. godini. Rezervacije iz Kine u EU za period siječanj-travanj 2019. porasle su za 16,9% u usporedbi s 2018., znatno više od 9,3% što je porast kineskih rezervacija na ostalim svjetskim destinacijama.

„Turistička godina između EU-a i Kine bila je iznimno uspješna! Kina je danas najveće svjetsko turističko tržište, i u odnosu na broj turista i u odnosu na potrošnju.“ izjavio je nedavno Eduardo Santander, izvršni direktor ETC-a.

 

Na koji način privući više kineskih turista?

Mnogi Kinezi putuju ili planiraju putovati u svijet, a velika većina njih obično posjećuje samo nekoliko poznatih destinacija, poput Pariza, Toskane ili novih popularnih destinacija u Aziji.

Njihova vizija o tome kamo otputovati poprilično je ograničena. Ideje obično dobivaju iz filmova, televizijskih serija ili onoga što čitaju u medijima ili mikroblogovima. Kako bismo doprli do ovog velikog broja turista, potrebno je razumjeti njihovu jedinstvenu strast za surfanje webom.

Kineski turisti prilika su za tisuće tvrtki koje se bave turizmom i ugostiteljstvom:

  • sve više i više Kineza putuje u inozemstvo: + 20% godišnje
  • u prosjeku troše više od ostalih turista
  • ovoga trenutka i vjerojatno još dugo u budućnost, Kina je najveći izvor turista za sve zemlje svijeta.

 

Postoje načini kako privući što veći broj kineskih turista. 

Dajemo u nastavku pregled mogućnosti i niz rješenja za porast broja kineskih turista, ali i zablude koje vladaju na našem tržištu i koje neće dati rješenja. Možete li razabrati što je učinkovito, a što nije?

 

Prijevod web stranice na kineski jezik

Imati web stranicu na kineskom jeziku sigurno je prva stvar koja je potrebna kako biste bili prepoznati među novim, kineskim klijentima.

 

SEO optimizacija i vidljivost

Kako biste pobudili interes za proizvode koje nudite, ključno je privući posjetitelje na web stranicu, bilo putem oglašavanja (platiti po kliku bannere i sl ...) ili SEO optimizacije, započeti razgovore o vašoj ponudi i web stranici na forumima. Baidu je najpopularnija kineska tražilica, budite na vrhu te tražilice s pametnim odabirom riječi i termina. Možemo vam pomoći da optimizirate svoju web stranicu za Baidu.

 

Tragate za partnerstvom s kineskom turističkom agencijom?

Tijekom 2018. kineski turisti gotovo da su prestali putovati u grupama. Čak 85% kineskih turista su individualni putnici (individualci - FIT - free indipendent traveler), a samo 15% njih putuje u grupama. Većina svoje putovanje rezervira online u Kini. 80% ukupne turističke industrije u Kini je online. Većina FIT-ova traži lokalno iskustvo, oni su mladi, srednje klase i žele otkriti svijet.

Kako se vizni režim prema Kini značajno pojednostavnio u većini zemalja, to Kinezi više ne trebaju za svoja putovanja turističke agencije. I zaista, kineske turističke agencije u stvarnosti su namijenjene starijim osobama koje ne znaju strani jezik:

  • većina starijih ljudi ne govori engleski jezik pa im treba vodič koji će ih voditi
  • većina starih i siromašnih Kineza nikada nije putovala u inozemstvo sve do posljednjeg desetljeća, pa su manje zainteresirani za istraživanje
  • u kineskoj kulturi stariji ljudi navikli su raditi stvari u grupama
  • putovanje s turističkom agencijom jeftinije je nego putovanje u jednoj ili maloj grupi, a za društvo osjetljivo na cijene kao što je Kina, to je jedan od glavnih čimbenika za grupna putovanja.

 

Online promocija - najbolji način za privlačenje kineskih turista

Internet u Kini povećava svoj utjecaj, i veliki i mali brandovi koriste internet za promociju svojih proizvoda. Bilo putem izravne promocije s oglasima, ili neizravno putem influencera ili PR-a, online komunikacija postala je gotovo obvezna. Nisko početno ulaganje, brui povrat ulaganja (ROI) općenito je dobar i mjerljiv, širok raspon medija, interaktivnost s klijentom… svi ovi parametri čine online promociju velikim i pouzdanim igračem u kineskom turističkom sektoru.

 

Multimedija – sadržaj i kvaliteta

Visoka kvaliteta multimedije je posebno učinkovito sredstvo u turističkoj industriji. Kinezi pišu, čitaju i razmišljaju u slikama. Turist mora imati sliku o zemlji ili destinaciji koju će posjetiti, privlače ga atraktivne fotografije, videozapisi.

 

Društvene mreže

Internetski utjecaj na kineske građane ogroman je i bit će još i veći. Većina kineskih korisnika interneta provodi vrijeme na društvenim mrežama kao što je Weibo. Weibo je mješavina twittera i facebooka, kombinira brzinu twittera, daje informacije poput razigrane stranice facebooka.

Komunikacija na Weibu započinje otvaranjem računa, dobivanjem certifikata, objavljivanjem zanimljivih sadržaja, interakcijom s korisnicima oko cilja izgradnje zajednice. Weibo je postao vrlo moćan alat, broj pratitelja može se brzo umnožiti i omogućiti vam da promovirate svoju ponudu na gotovo 500 milijuna aktivnih korisnika, prema najnovijim podacima koji su objavljeni na Weibu.

WeChat je broj jedan društveni mediji u Kini. Možete otvoriti službeni račun i objaviti vijesti, poput bloga ili novih događanja ili ponude. Nakon toga se možete promovirati kako biste dobili što više sljedbenika i došli do novih klijenata.

 

Influenceri i kreatori javnog mišljenja

KOL-ovi (Key Opinion Leader) ili zvijezde, imaju sposobnost utjecati na veliki broj Kineza putem svojih profila i mreža svojih obožavatelja. Te su osobe od velikog utjecaja na veliki broj obožavatelja. Njihove poteze prati i njih komentiraju milijuni korisnika interneta.

 

Kineski turistički forumi

Internet portali o putovanjima danas su super moćni, i imaju zaista korisne sadržaje s puno informacija za FIT-ove, kamo putovati, kamo otići u kupovinu, što vidjeti, gdje spavati ...

Mafengwo je jedan od najpopularnijih.

 

Filmovi na velikom platnu, u kinu

Film i televizija su vrlo učinkovit oblik komunikacije kojim se kineska javnost informira o novim destinacijama i mogućim putovanjima. Film koji vide milijuni Kineza može se trajno upamtiti i učiniti čuda. Hit TV serija je vrhunsko oružje koje ima utjecaja na sveukupnu javnost.

Kino je odraz života, stvarnog života ili života koji biste željeli imati. Gledatelj vjeruju u ono što vide.

 

Što učiniti?

Za početak preuzmite besplatno naš savjetnik "Promocija na kineskom turističkom tržištu" s nizom korisnih informacija o tome kako privući kineske turiste, a nakon toga nam se javite kako bismo ih doveli zajedno!

Nazovite nas na 01/2010 122 ili pišite na info@proconcept.hr

Pošaljite nam svoju e-mail adresu i preuzmite svoj primjerak!

Najčitanije

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Više informacija