loading

Najava programa - Prva regionalna B2B konferencija o kineskom turističkom tržištu

Najava konferencije pobudila je veliki interes stručne javnosti uz vrlo različite komentare i oprečna mišljenja. Razumljivo je. Čak i autoriteti poput Nielsena, koji pokrivaju sva tržišta svijeta i revno prate trendove, kažu za kinesko tržište da se toliko brzo mijenja da su sve prognoze samo "prognoze". Ono što možemo je upoznati bit i srž kineskog čovjeka, ciljeve kineske nacije i ciljeve pojedinca. Tek temeljem tih spoznaja moguće je pobliže predvidjeti kretanja kineskog turističkog tržišta.

Razgovaramo ovih dana s hoteljerima, ugostiteljima... neki smatraju da imamo sasvim dovoljno kineskih turista, dok drugi prepoznaju potencijal i traže način kako doći do više kineskih gostiju.

Što bismo mi u ProConceptu rekli na temu kineskih turista? Evo jedne vrlo interesantne informacije!

Neki dan je puštena ONLINE hrvatska verzija web stranice jedne od najvećih svjetskih agencija za kreativno prevođenje i promociju na kineskom  tržištu IPPWORLD-a. Naš je komentar bio "WOW, baš smo ponosni! Zamislite da jedna velika tvrtka s azijskog tržišta (a tržište broji preko 4,0 milijarde stanovnika) prevede svoju stranicu na hrvatski jezik! Nismo sigurni da postoji još koja takva."

IPPWORLD ima referentnu listu koju bi svatko poželio, na njoj se nalaze sve velike svjetske hotelske kuće... Njihovi uredi nalaze se u Shanghaiu, Singapuru, Mauricijusu, Australiji, Velikoj Britaniji, Indiji, ali stranica je samo na engleskom i od prije neki dan, na hrvatskom.

IPPWORLD je prepoznao potencijal hrvatskog tržišta i regije! Otvorimo širom oči i promotrimo što se događa na svjetskom turističkom tržištu, a što nam je prošlo ispod radara? Danas putuje preko 400 miljuna Kineza! Danas su Kinezi gosti koji najviše troše! Danas je kinesko turističko tržište ono koje najbrže i nezaustavljivo raste!

Ukoliko ste do sada propustili prijaviti se na Prvu regionalnu B2B konferenciju o kineskom turističkom tržištu učinite to odmah!

Prva regionalna konferencija o kineskom turističkom tržištu

– ključna rješenja kako pristupiti najvećem tržištu na svijetu

14. ožujka 2019. hotel Academia - Zagreb

P R I J A V A

 

Kotizacija 1.290,00 kn

Rana prijava do 25.02.2019.  980,00 kn

Za članove strukovnih udruga 880,00 kn
(za više informacija o posebnim pogodnostima obratite se upravi vaše udruge)

 

Konferencija je namijenjena vlasnicima i menadžerima turističkih i ugostiteljskih objekata, agencijama za kreativan online marketing, stručnjacima za tržišne komunikacije, rukovoditeljima javnih institucija, nacionalnih parkova, a posebno direktorima turističkih zajednica, turističkim agencijama i agencijama koje organiziraju izlete i druge tipove doživljaja, trgovinama, trgovačkim centrima.

 

PROGRAM KONFERENCIJE

9:30  REGISTRACIJA SUDIONIKA, COFFEE

10:00 
PREDSTAVLJANJE KONFERENCIJE – ZAŠTO KONFERENCIJA?
Goran Rihelj, osnivač i vlasnik portala hrturizam.hr   

10:15
PREZENTACIJA – HRVATSKO KINESKI ODNOSI – JUČER, DANAS, SUTRA
Siniša Malus, menadžer za komunikacije CSEBA, poslovna udruga Kine i Jugoistočne Europe

10:30
PREZENTACIJA – ZNAČAJ KINESKOG EMITIVNOG TURISTIČKOG TRŽIŠTA NA GLOBALNOJ RAZINI
Andreja Gazdek, osnivač i direktor ProConcept d.o.o.

10:45 
PREZENTACIJA – HRVATSKA & KINA – IZAZOVI SURADNJE
Ivan Pukšar, osnivač i direktor Coned-turizam j.d.o.o.

11:00
GLAVNA PREZENTACIJA – PROFIL KINESKOG TRŽIŠTA – POGLED  IZNUTRA 
Joanne Chan, direktorica razvoja IPPWORLD

11:30 COFFE BREAK

11:45
GLAVNA PREZENTACIJA – KLJUČNE STRATEGIJE ZA PRODAJU NA KINESKOM TRŽIŠTU
Joanne Chan, direktorica razvoja IPPWORLD

12:15
PREZENTACIJA – KAKO PRIVUĆI BOGATE KINESKE TURISTE
Simon Ferjuc, osnivač i direktor Tetida d.o.o.

12:30
PREZENTACIJA – POTREBNE PRILAGODBE TRŽIŠTA – SUSTAVI PLAĆANJA
Jessie Jiang, predstavnica ureda u Mađarskoj za UnionPay International Co. Ltd. 

12:45 COCKTAIL RUČAK

13:45
PANEL DISKUSIJA – DOSADAŠNJA ISKUSTVA U RADU S KINESKIM TRŽIŠTEM
voditelj panela Goran Rihelj, osnivač i vlasnik portala www.hrturizam.hr   

14:15

ZAKLJUČAK KONFERENCIJE I NETWORKING B2B S IPPWORLD

 

Tijekom pripreme konferencije pojavila se potreba za prezentacijom hrvatsko-kineskih odnosa u sadašnjem trenutku. Iz pregleda koji smo pripremili više je nego vidljivo koliko je SADA povoljan trenutak za pristup kineskom turističkom tržištu.

Ovo je trenutak koji ne smijemo propustiti! 

Popunite donju formu i preuzmite svoj primjerak Hrvatsko-kineskih odnosa 2019.

Pošaljite nam svoju e-mail adresu i preuzmite svoj primjerak!

Najčitanije

EU
ESIF
Hamag Bicro