loading

Pronađite ključna rješenja kako iskoristiti najveći svjetski izvor turista - kinesko tržište!

​Ovo je tekst koji definitivno MORATE PROČITATI, a namijenjen je hotelima, turističkim odredištima, ugostiteljima i pružateljima raznih lifestyle usluga.

Brzi razvoj, mnoge nove spoznaje i iskustva doživljena na dalekim putovanjima, te sve veća razina raspoloživog dohotka kod kineskog stanovništva, pogoduje enormnom povećanju broja kineskih turista. U određenom smislu radi se o velikoj žudnji za putovanjima, pa makar i da se samo stupi s nogom izvan kineskih zidina.

Kineski Institut za istraživanja turizma (COTRI) navodi da je broj Kineza koji su 2017. putovali u inozemstvo premašila brojku od 145 milijuna! COTRI  također predviđa  da će do 2030. godine ta brojka dosegnuti  400 milijuna.

 

Povodom kineske Nove Godine za vas smo pripremili najnoviji i sveobuhvatan insajderski pogled na moderne kineske turiste u inozemstvu.

Ovo je jedini takav izvještaj izrađen i objavljen nakon 2001. godine od kada je Kina pristupila WTO, što samo daje još više na važnosti istom!

 

  • Pročitajte iskustva iz stvarnog života, uključujući dubinske analize i prikaze mogućih pogrešnih interpretacija, kao i o održivim marketinškim strategijama.
  • Pronađite ključna rješenja kako iskoristiti najveći svjetski izvor turista!
  • Što je to "Push" & "Pull" online oglašavanje i koja je marketinška strategija najisplativija za pristup do milijuna kineskih turista diljem Kine?

Upoznajte se s važnim činjenicama i brojkama:

  • Evolucija kineskih turista
  • Što je pogodovalo razvoju kineskog turizma?
  • Koja su jedinstvena obilježja i karakteristike kineskih potrošača?
  • Fenomenalni kineski specifikum mobilnih telefona i društvenih medija - kako utječu na promociju
  • Ono što trgovci trebaju znati o kineskim turistima danas
  • Ono što trgovci trebaju učiniti – kako osvojiti srca i umove kineskih turista?
  • Što hoteli i resorti trebaju učiniti – kako dočekati kineske goste?

 

PREUZMITE SASVIM BESPLATNO SVOJ PRIMJERAK IZVJEŠTAJA!

Marketing prema kineskom izlaznom turističkom tržištu - Pogled iznutra!

 

 

ProConcept i IPPWORLD pomažu turističkom sektoru i ugostiteljstvu, te poslovnim subjektima iz retail i lifestyle segmenta, da uz kreativne prijevode na više stranih jezika svojih web stranica i drugih promotivnih materijala, izađu na globalno tržište. Naše usluge uključuju i implementaciju Push & Pull online promotivnih kampanja usmjerenih ka kineskom turističkom tržištu.

Kontaktirajte nas već danas!

Pošaljite nam svoju e-mail adresu i preuzmite svoj primjerak!

Najčitanije

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Više informacija