loading

Naš partner IPPWORLD osvojio titulu najbolje agencije za transkreaciju i lokalizaciju sadržaja u turizmu

Časopis LUXlife svake godine dodjeljuje priznanja najboljim tvrtkama u sektoru turizma, a 2019. priznanje za najbolju agenciju za transkreaciju i lokalizaciju sadržaja dobio je upravo IPPWORLD.

IPPWORLD se od svog začetka 1994. primarno fokusira na višejezičnu izdavačku djelatnost i end-to-end projektni menadžment, a od 2008. je proširio raspon svojih usluga i na klijente u turističkom, ugostiteljskom i lifestyle sektoru u raznim dijelovima svijeta.

 

Obzirom na netom osvojeno priznanje časopisa LUXLife, pravi je trenutak da pobliže predstavimo samu tvrtku i otkrijemo na koji način pruža svoje vrhunske usluge te samim time i ovakve uspjehe.

 

Opseg usluga koje pruža IPPWORLD ovisi o globalizacijskoj strategiji samog klijenta. Najčešće se radi o pomnom istraživanju i primjeni svakodnevnog govora i lokalne terminologije koju koriste vodeći turistički brendovi na ciljanom tržištu.

 

Kreativnim prijevodom u obliku transkreacije postiže se vjerodostojna lokalizacija promotivnog sadržaja. Nakon transkreacije tekst zvuči potpuno prirodno u jezičnom smislu, što ga automatski i čini privlačnijim ciljanim čitateljima na različitim medijskim platformama.

 

IPPWORLD se u svom radu oslanja na rječnike specijalizirane korporativne terminologije koja se odnosi na klijentov proizvod. Na taj način klijenti mogu biti sigurni da će dobiti personaliziranu uslugu koja u potpunosti odgovara njihovim preferencijama.

 

Osim toga, IPPWORLD nastoji u potpunosti ovladati identitetom klijentovog brenda: njegovim tonom, marketinškim jezikom, načinom brendiranja, segmentom ciljanog tržišta i profilom publike.

 

Nakon što je projekt kompletiran, posao se nastavlja i kroz fazu post-projektne evaluacije koju radni timovi IPPWORLD-a provode zajedno s klijentom.

 

"IPPWORLD omogućava hotelijerskim, turističkim i lifestyle brendovima da diljem svijeta govore jezikom svojih korisnika."

 

IPPWORLD je u svojih 25 godina ostvario golem napredak u tehničkom smislu. Danas se u poslovnim procesima oslanja na sustav za upravljanje prijevodima koji non-stop vrši podatkovne transakcije u cloudu, u koji je integriran i klijentov portal te pluginovi koji su kompatibilini s većinom CMS-ova (softvera za upravljanje sadržajem).

 

IPPWORLD pristupa sektoru turizma i ugostiteljstva kao najraznovrsnijem i najrasprostranjenijem među višekulturnim tržištima diljem svijeta. U skladu s time uvijek ima na umu da je konkurencija sve veća s porastom broja korisnika, među kojima su i poslovni turisti, obitelji, milenijalci te pripadnici starije generacije.

 

Tvrtke koje posluju globalno moraju kreirati marketinške kampanje na stranim jezicima kako bi privukle najveća turistička tržišta, kao što su Kina, zemlje jugoistočne i istočne Azije te Bliskog istoka, gdje se engleski vrlo rijetko koristi.

 

Danas kada gotovo svaki turist istražuje destinacije i vrši rezervacije online, vrlo je važno da hotelijerske i turističke tvrtke promoviraju svoj sadržaj na stranim jezicima, a ne samo na lokalnim.

 

Chatbotovi su budućnost online interakcije s korisnicima u turističkoj industriji, pa je stoga i implementacija višejezičnih chatbotova u stalnom porastu.

 

Ovo nije jednostavan posao. Za razvoj višejezičnog chatbota potrebni su stručnjaci za više područja - netko treba administrirati backend CMS-a, istražiti svakodnevne kolokvijalizme, lokalizirati sadržaj, itd. IPPWORLD je itekako svjestan tih zahtjeva, te je zbog svoje stručnosti u mogućnosti udovoljiti istima.

 

Brojni su čimbenici zaslužni za ovaj uspjeh IPPWORLD-a, ali neke valja posebno istaknuti. Prije svega je to fokusiranost na trendove u sektoru turizma i ugostiteljstva, ali i činjenica da IPPWORLD itekako drži korak s najnovijim tehnološkim dostignućima te da ne služi samo klijente, nego i turiste diljem svijeta.

 

Pravi je izazov kreirati sadržaj koji komunicira s ljudima na njihovom jeziku. Ova misija motivira IPPWORLD da bude prvi izbor klijentima te da im pruži vrhunske jezične usluge.

 

Izvorni članak na engleskom možete pročitati na LUXLife.

 

Za usluge kreativnog prijevoda promotivnih materijala na kineski jezik i promociju na kineskom turističkom tržištu, pošaljite upit na info@proconcept.hr ili nazovite telefonom na 01/20 10 122.

Tvrtka ProConcept je ekskluzivni zastupnik IPPWORLD-a za Hrvatsku i zemlje regije.

Agencija IPPWORLD vaš je partner koji na jednom mjestu nudi višejezične prijevode sadržaja i umrežavanje medija za sve vaše potrebe u globalnom brandiranju i promociji ponude za hotelijere i ugostitelje, lifestyle i maloprodaju. Više informacija na www.ippworld.com/hr/

Zajedno s vama možemo učiniti da vaš proizvod govori jezikom globalnih turista, a sve kako biste ostvarili prihode koje ste planirali.

 

Najčitanije

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Više informacija