loading

PrConcept i IPPWORLD dijele s vama dragocjena znanja i iskustva

Kao i na našoj konferenciji nesebično dijelimo s vama ključne teze kako nastupiti na kineskom tržištu.

Za tvrtke koje se bave hotelijerstvom, ugostiteljstvom, lifestyleom i maloprodajom, te tvrtke koje žele ući na rastuće kinesko tržište, ključno je da budu „jezično vidljive“. Na svojoj web stranici trebaju imati sadržaje prezentirane na kineskom jeziku. Isto tako, potrebna je posebno razvijena strategija promotivnih internetskih kampanja na kineskim mobilnim platformama i web stranicama.

Biti jezično vidljiv također podrazumijeva i tiskane brošure i promotivne materijale o mjestima od posebnog interesa na kineskom jeziku na vašoj lokaciji, objektu, atrakciji itd. Grafičko oblikovanje za sve promotivne materijale može biti jedinstveno, može se upotrijebiti za web stranicu, pdf datoteke koje se mogu preuzimati ili dijeliti, kao i za ispis tvrdih kopija. Upravo zbog toga je izrada kineske verzije vašeg marketinškog sadržaja jednokratna investicija.

Provođenje internetskih marketinških i promidžbenih kampanja oglašivačke strategije "poticanja i privlačenja" na kineskim internetskim stranicama i platformama društvenih mreža (koje su pandani onima na zapadu) mudra su investicija. Na taj način osiguravate veću i bolju vidljivost poruka o vašem brandu, te dosljedan prijenos vaših marketinških poruka milijunima potencijalnih kineskih turista.

Gore navedeno su ključni koraci koji vam mogu pomoći da privučete kineske turiste i zadobijete njihovo povjerenje.

Kontinuirana promocija dovest će do veće prisutnosti branda na tržištu koje neprestano raste. Nije potrebno naglasiti da su financijske koristi višestruke.

 

Nedavno smo održali Prvu regionalnu B2B konferenciju o kineskom turističkom tržištu. Glavna prezenterica bila je gospođa Joanne Chan, direktorica razvoja iz tvrtke IPPWORLD koja je podijelila s nama svoja iskustva i bogato znanje o kineskom izlaznom turističkom tržištu. Njezinu prezentaciju, koja govori o tome kako nastupiti na kineskom turističkom tržištu, poklanjamo u cijelosti na donjem linku.

Pošaljite nam svoju e-mail adresu i preuzmite svoj primjerak!

Najčitanije

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Više informacija