loading

Prva regionalna B2B konferencija o kineskom turističkom tržištu

Nedavno smo objavili izvještaj Marketing prema kineskom izlaznom turističkom tržištu – Pogled iznutra, koji je izradila Joanne Chan iz IPPWORLD-a, kao “insiderski” pogled na kinesko turističko tržište. Upravo Joanne Chan iz IPPWORLD-a dolazi u Zagreb na „Prvu regionalnu konferenciju o kineskom turističkom tržištu – ključna rješenja kako pristupiti najvećem tržištu na svijetu“, koja će se održati 14. ožujka 2019. u hotelu Academia u Zagrebu.

Prva regionalna konferencija o kineskom turističkom tržištu

– ključna rješenja kako pristupiti najvećem tržištu na svijetu

 

14. ožujka 2019. hotel Academia - Zagreb

 

Neke od tema na koje ćemo dati odgovore su:

  • usporedba kineskog turističkog tržišta i kineskih turista koje poznajemo i susrećemo danas u Hrvatskoj i regiji, i stvarnog tržišta koje nam tek treba doći
  • profil kineskog turističkog tržišta – pogled iznutra
  • studije slučaja s hrvatskog tržišta
  • ključni koraci u strategijskom planiranju nastupa na kineskom tržištu

i ono najvažnije, a to je direktan kontakt s iskusnim poznavateljima kineskog turističkog tržišta i njihovi odgovori na vaša konkretna pitanja.

 

Dodatno:

✓ Transkreacija ili kreativan prijevod, ključna je za brendiranje na inozemnim tržištima

✓ Kako smanjiti troškove i vrijeme u stvaranju višejezičnih sadržaja?

✓ Razumijevanje uzroka dobrih i loših prijevoda

✓ ...i  mnogo više odgovora o učinkovitom prijevodu sadržaja

 
Nedavno smo objavili izvještaj Marketing prema kineskom izlaznom turističkom tržištu – Pogled iznutra, koji je izradila Joanne Chan iz IPPWORLD-a, kao “insiderski” pogled na kinesko turističko tržište. Izvještaj možete preuzeti OVDJE.
 
Upravo Joanne Chan iz IPPWORLD-a dolazi u Zagreb na „Prvu regionalnu konferenciju o kineskom turističkom tržištu – ključna rješenja kako pristupiti najvećem tržištu na svijetu“, koja će se održati 14. ožujka 2019. u hotelu Academia u Zagrebu.

 

PRIJAVITI SE MOŽETE OVDJE!

/broj mjesta je ograničen/

 

Nemojte propustiti iz prve ruke saznati i slijedeće korisne informacije i znanja:

  • Kina - najveće izlazno turističko tržište na svijetu.
  • Porast broja kineskih turista srednje kupovne moći -  najveća svjetska kategorija srednje klase nalazi se u Kini, broji više od 400 milijuna Kineza (od ukupno 1,4 milijarde).
  • Kineski turisti čine 20% svjetskog turističkog tržišta. Svaki peti turist u svijetu iz Kine je!
  • Kineski turisti su najveći potrošači!
  • Kako Kinezi planiraju svoje putovanje – usmenom preporukom od prijatelja i obitelji.
  • Kina – prva nacija po korištenju mobilnih aplikacija na svijetu - ALI zapadne aplikacije i društvene mreže, kao što su FB, YouTube, Twitter, Quora, su ZABRANJENE I BLOKIRANE od strane kineskog Velikog vatrozida. Kako se promovirati na kineskom tržištu?
  • Što trebaju učiniti turističke i ugostiteljske tvrtke kako bi se promovirale na kineskom tržištu?
    • Prevesti svoje web stranice, brand i marketinške sadržaje na kineski jezik, uključujući i hotelski rezervacijski sustav.
    • Započeti marketing i oglašavanje na kineskim aplikacijama i društvenim mrežama.
  • Kineski jezik je najrašireniji jezik na svijetu. Nakon toga slijede španjolski i engleski.
  • Kao i kod bilo kojeg sadržajnog marketinga, sadržaj mora biti ispravno napisan ili preveden. Isto vrijedi i za kineski sadržaj. Nije moguće koristiti google translate.
  • Kineska jezična inačica sadržaja za marketing i branding mora govoriti tonom branda, mora stvoriti vizualne slike u umovima kineske publike.
  • Kineskim turistima prvi prioritet, prije donošenja konačne odluke o kupnji, je posjetiti web stranicu destinacije. Ukoliko web stranica i rezervacijski sustav nemaju opciju kineskog jezika, napustit će web stranicu.

 

Kome je konferencija namijenjena?

  • Vlasnicima i menadžerima turističkih ili ugostiteljskih objekata
  • Agencijama za kreativan online marketing
  • Stručnjacima za tržišne komunikacije
  • Rukovoditeljima javnih institucija, nacionalnih parkova, a posebno direktorima turističkih zajednica
  • Turističkim agencijama i agencijama koje organiziraju izlete i druge tipove doživljaja
  • Trgovinama, trgovačkim centrima, ...

 

Cijena kotizacije: 1.290,00 kn

Rana prijava do 25.02.2019:  980,00 kn

 

PRIJAVITI SE MOŽETE OVDJE!

/broj mjesta je ograničen/

 

PROGRAM KONFERENCIJE

9:30  REGISTRACIJA SUDIONIKA, COFFEE

10:00 
PREDSTAVLJANJE KONFERENCIJE – ZAŠTO KONFERENCIJA?
Goran Rihelj, osnivač i vlasnik portala hrturizam.hr   

10:15
PREZENTACIJA – HRVATSKO KINESKI ODNOSI – JUČER, DANAS, SUTRA
Siniša Malus, menadžer za komunikacije CSEBA, poslovna udruga Kine i Jugoistočne Europe

10:30
PREZENTACIJA – ZNAČAJ KINESKOG EMITIVNOG TURISTIČKOG TRŽIŠTA NA GLOBALNOJ RAZINI
Andreja Gazdek, osnivač i direktor ProConcept d.o.o.

10:45 
PREZENTACIJA – HRVATSKA & KINA – IZAZOVI SURADNJE
Ivan Pukšar, osnivač i direktor Coned-turizam j.d.o.o.

11:00
GLAVNA PREZENTACIJA – PROFIL KINESKOG TRŽIŠTA – POGLED  IZNUTRA 
Joanne Chan, direktorica razvoja IPPWORLD

11:30 COFFE BREAK

11:45
GLAVNA PREZENTACIJA – KLJUČNE STRATEGIJE ZA PRODAJU NA KINESKOM TRŽIŠTU
Joanne Chan, direktorica razvoja IPPWORLD

12:15
PREZENTACIJA – KAKO PRIVUĆI BOGATE KINESKE TURISTE
Simon Ferjuc, osnivač i direktor Tetida d.o.o.

12:30
PREZENTACIJA – POTREBNE PRILAGODBE TRŽIŠTA – SUSTAVI PLAĆANJA
Jessie Jiang, predstavnica ureda u Mađarskoj za UnionPay International Co. Ltd. 

12:45 COCKTAIL RUČAK

13:45
PANEL DISKUSIJA – DOSADAŠNJA ISKUSTVA U RADU S KINESKIM TRŽIŠTEM
voditelj panela Goran Rihelj, osnivač i vlasnik portala www.hrturizam.hr   

14:15

ZAKLJUČAK KONFERENCIJE I NETWORKING B2B S IPPWORLD

 

Zašto "transcreation" ili kreativan prijevod?

Transcreation osigurava da se vaši poslovni sadržaji prevedu na jednako emotivan i intelektualan način. Pomaže vašim klijentima u inozemstvu da identificiraju vaš brand, kao i da donose informirane odluke o vašim proizvodima ili uslugama. Poduzeća koja su usvojila transkreaciju za marketinške sadržaje uspjela su registrirati povećano angažiranje kupaca i veće stope konverzije.

 

O NAMA

 

ProConcept  www.proconcept.hr savjetovanje i projektiranje je inovativna savjetodavna i projektantska tvrtka koja nudi primjenjiva rješenja specijalizirana za organizacijski i projektni menadžment za turizam i ugostiteljstvo. ProConcept se specijalizirao za razvoj projekata, od luksuznih hotela kategorije 5 zvjezdica do malih skrivenih utočišta ili vile za goste s jedinstvenom ponudom i obilježjima, i izvanrednim arhitektonskim konceptom.

ProConceptov tim arhitekata, inženjera i menadžera zajedno s klijentima transformira njihovo poslovanje stvarajući održive i nagrađivane nekretnine.

Za više informacija posjetite kontaktirajte Andreja Gazdek: info.croatia@ippworld.com, ili se povežite s Andrejom na Linkedin.

 

IPPWORLD www.ippworld.com pomaže poduzećima koja se bave turizmom i ugostiteljstvom, maloprodajom i lifestyleom u prevođenju njihovih web stranica i promotivnih materijala namijenjenih privlačenju kineskih turista koji putuju u inozemstvo.

Nudimo kreativan prijevod sadržaja i podršku u izradi projekata, uključujući i izradu strategija za „marketing privlačenja“. Kampanje se mogu pokrenuti nizom oglašivačkih i promidžbenih poruka POTICANJA I PRIVLAČENJA na kineskim internetskim platformama i društvenim mrežama koje su popularne među kineskim građanima.

Listu naših klijenata pogledajte OVDJE.

Da biste saznali više na koji način možete definirati učinkovite marketinške strategije za višejezične sadržaje, obratite se Joanne Chan: joanne.chan@ippworld.com, ili se povežite s Joanne na Linkedin.

 

Za više informacija o konferenciji kontaktirajte nas na +385 1 20 10 122 ili na info@proconcept.hr

 

Najčitanije

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Više informacija