loading

Naravno da ne. Nitko to ne može garantirati (ako netko to učini vjerujte da se radi o principu „drpi & zbriši“). Dobre analize su ključ svega, dobar plan nastao na dobrim analizama ima velike šanse da bude realiziran. Ali, ključ svega su ljudi. Mi vas možemo savjetovati, voditi i biti vaš mentor, ali na kraju dana ljudi koji odrađuju posao u svašem objektu  ključni su za vaš uspjeh.

Ako tek pokrećete posao, onda sa sigurnošću kažemo DA.

Zapravo, vi vjerojatno trebate više planova: od investicijske studije do poslovnog i marketing plana. Investicijska studija je strateški dokument koji je  osmišljen na način da uvjeri potencijalne investitore da uzmu telefon u ruke i pozovu vas u svoj ured na inicijalni sastanak. Poslovni plan je detaljniji dokument koji služi kao putokaz kako i što raditi kroz duži period, s pojedinostima taktika koje podržavaju ukupnu strategiju projekta. U sadržajima tih dokumenata pronaći ćete tablice prodaje, razne analize tržišta ponude i potražnje,  istraživačke sažetke, i druge dokumente od kojih se neki  trebaju  ažurirati na redovnoj bazi.

Prije nego izađete na tržište morate znati koje su vaše slabosti. Iskusan savjetnik će vam dati prijeko potrebnu perspektivu autsajdera, pri tome pomažući u prepoznavanju dijelova poslovanja u kojima je najviše potrebno poboljšanje. Iskusan savjetnik će pomoći utvrditi tko su vaši kupci i kako ih privući, detektirat će šumove u komunikaciji s tržištem, neučinkovite marketinške kampanje. 

Svaka situacija je jedinstvena za sebe. Međutim, neki prilično uobičajeni koraci uključuju sljedeće:

  1. Inicijalni sastanak i razmjena informacija kako bi se razumjele vaše potrebe.
  2. Pregled i analiza postojeće situacije, materijala i dokumenata (nacrta, poslovnih planova, financija, istraživanja tržišta, konkurencije, …).
  3. Razgovor na temu pojašnjavanja  detalja i dogovor o opsegu posla koji treba obaviti, dogovor oko naknade za rad.
  4. Više detaljnih razgovora kako bi se bolje razumjele pojedinosti, razvila strategije i postigao dogovor o svim glavnim elementima dogovorenog posla.
  5. Provođenje dodatnih istraživanja, prema potrebi.
  6. Izrada nacrta dokumenata, predstavljanje i pregled s naručiteljem kako bi se osiguralo da je koncept usuglašen od svih strana.
  7. Uključivanje svih prikupljenih informacija u dokument, pojašnjenja o implementaciji dokumenta u stvarni život kako bi naručitelj isti mogao „uzeti u svoje ruke“.
  8. Isporuka dokumenta.
  9. Provođenje treninga i implementacija dokumenta.
  10. Osiguranje stalne podrške, uključujući i manja ažuriranja bez dodatnih troškova.
  11. Ovisno o vrsti zadatka, možete očekivati da ćemo utrošiti od 10 sati za jednostavnije poslove, pa do značajno većeg broja sati za opsežnije poslove i velike projekte. U tom slučaju cijena se može odrediti paušalno, po vrijednosti investicije ili po dogovoru.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Više informacija