loading


Naravno da ne. Nitko to ne može garantirati (ako netko to učini vjerujte da se radi o principu „drpi & zbriši“). Dobre analize su ključ svega, dobar plan nastao na dobrim analizama ima velike šanse da bude realiziran. Ali, ključ svega su ljudi. Mi vas možemo savjetovati, voditi i biti vaš mentor, ali na kraju dana ljudi koji odrađuju posao u svašem objektu  ključni su za vaš uspjeh.

Ako tek pokrećete posao, onda sa sigurnošću kažemo DA.

Zapravo, vi vjerojatno trebate više planova: od investicijske studije do poslovnog i marketing plana. Investicijska studija je strateški dokument koji je  osmišljen na način da uvjeri potencijalne investitore da uzmu telefon u ruke i pozovu vas u svoj ured na inicijalni sastanak. Poslovni plan je detaljniji dokument koji služi kao putokaz kako i što raditi kroz duži period, s pojedinostima taktika koje podržavaju ukupnu strategiju projekta. U sadržajima tih dokumenata pronaći ćete tablice prodaje, razne analize tržišta ponude i potražnje,  istraživačke sažetke, i druge dokumente od kojih se neki  trebaju  ažurirati na redovnoj bazi.

Ako tek pokrećete posao, onda sa sigurnošću kažemo DA.

Zapravo, vi vjerojatno trebate više planova: od investicijske studije do poslovnog i marketing plana. Investicijska studija je strateški dokument koji je  osmišljen na način da uvjeri potencijalne investitore da uzmu telefon u ruke i pozovu vas u svoj ured na inicijalni sastanak. Poslovni plan je detaljniji dokument koji služi kao putokaz kako i što raditi kroz duži period, s pojedinostima taktika koje podržavaju ukupnu strategiju projekta. U sadržajima tih dokumenata pronaći ćete tablice prodaje, razne analize tržišta ponude i potražnje,  istraživačke sažetke, i druge dokumente od kojih se neki  trebaju  ažurirati na redovnoj bazi.

Svaka situacija je jedinstvena za sebe. Međutim, neki prilično uobičajeni koraci uključuju sljedeće:

  1. Inicijalni sastanak i razmjena informacija kako bi se razumjele vaše potrebe.
  2. Pregled i analiza postojeće situacije, materijala i dokumenata (nacrta, poslovnih planova, financija, istraživanja tržišta, konkurencije, …).
  3. Razgovor na temu pojašnjavanja  detalja i dogovor o opsegu posla koji treba obaviti, dogovor oko naknade za rad.
  4. Više detaljnih razgovora kako bi se bolje razumjele pojedinosti, razvila strategije i postigao dogovor o svim glavnim elementima dogovorenog posla.
  5. Provođenje dodatnih istraživanja, prema potrebi.
  6. Izrada nacrta dokumenata, predstavljanje i pregled s naručiteljem kako bi se osiguralo da je koncept usuglašen od svih strana.
  7. Uključivanje svih prikupljenih informacija u dokument, pojašnjenja o implementaciji dokumenta u stvarni život kako bi naručitelj isti mogao „uzeti u svoje ruke“.
  8. Isporuka dokumenta.
  9. Provođenje treninga i implementacija dokumenta.
  10. Osiguranje stalne podrške, uključujući i manja ažuriranja bez dodatnih troškova.
  11. Ovisno o vrsti zadatka, možete očekivati da ćemo utrošiti od 10 sati za jednostavnije poslove, pa do značajno većeg broja sati za opsežnije poslove i velike projekte. U tom slučaju cijena se može odrediti paušalno, po vrijednosti investicije ili po dogovoru.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Više informacija