loading
Kako uzeti dio kolača kineskog turističkog tržišta?
U 2017. godini kinezi su realizirali preko 145 milijuna putovanja u inozemstvo

Kako uzeti dio kolača kineskog turističkog tržišta?

Brojke o kineskim turistima više nikoga ne iznenađuju. Prema UNWTO tijekom 2017. su potrošili više od 258 milijardi dolara na svojim putovanjima, što je gotovo duplo više nego turisti iz SAD-a. U tekstu dajemo pregled ključnih koraka u približavanju turističke i ugostiteljske ponude kineskim turistima.
Pročitaj više
Početak svake energetski učinkovite zgrade je projektiranje
Odlučili ste se za gradnju nove kuće ili želite rekonstruirati i dograditi postojeći objekt? Građevi

Početak svake energetski učinkovite zgrade je projektiranje

Već danas vlasnici energetski učinkovitih građevina, koji su se prije nekoliko godina odlučili za ovakav način gradnje, svjedoče o malim troškovima grijanja, hlađenja i pripreme potrošne vode, a za koje nisu mogli vjerovati da su ostvarive u tolikoj mjeri. Kod većih građevina troškovi „hladnog pogona“ su puno veći, a samim time i uštede koje se ostvaruju u energetski učinkovitim sistemima. Polazište svega ovoga je u pažljivom planiranju i projektiranju.
Pop-up hoteli – trend koji će opstati?
Luksuzni šatori, viseća gnijezda i slične pop-up instalacije pružaju jedinstveno iskustvo putovanja.

Pop-up hoteli – trend koji će opstati?

Za većinu starije populacije odlazak na godišnji odmor znači boravak u hotelu. Kao odgovor na traženja nove generacije milenijalsa, na tržištu se pojavio vrlo interesantan novi trend nazvan „pop-up hotel“. Pop-up hoteli ne samo da pružaju svojim gostima sasvim drugačiji pogled i doživljaj na putovanja, već vrlo često daju pojmu "glampinga" sasvim novo značenje.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Više informacija