loading
Prva regionalna B2B konferencija o kineskom turističkom tržištu
Saznajte iz prve ruke na koji način prodati svoje usluge i proizvode na najvećem turističkom tržištu

Prva regionalna B2B konferencija o kineskom turističkom tržištu

Nedavno smo objavili izvještaj Marketing prema kineskom izlaznom turističkom tržištu – Pogled iznutra, koji je izradila Joanne Chan iz IPPWORLD-a, kao “insiderski” pogled na kinesko turističko tržište. Upravo Joanne Chan iz IPPWORLD-a dolazi u Zagreb na „Prvu regionalnu konferenciju o kineskom turističkom tržištu – ključna rješenja kako pristupiti najvećem tržištu na svijetu“, koja će se održati 14. ožujka 2019. u hotelu Academia u Zagrebu.
Pročitaj više
Želite li svoje usluge i proizvode ponuditi na kineskom tržištu?
Prihvatite činjenicu da kineski i zapadni turisti ne žele isto, prilagodite se.

Želite li svoje usluge i proizvode ponuditi na kineskom tržištu?

Kineski potrošači uvelike se razlikuju od ostatka svijeta. Mnogi međunarodni brendovi propali su u Kini zbog nedostatka osnovnih informacija o tome što kineski kupci doista žele. Razumjeti kineske potrošače zapravo je vrlo jednostavno, digitalni marketing može pomoći u kreiranju učinkovitih marketinških strategija za ulazak u Kinu.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Više informacija