loading

Koja su to isplativa ulaganja u opremu sobe za goste?

Vaši prodajni alati i mehanizmi daju planirane rezultate. Dobro vam ide, ali vi svejedno tražite nove načine kako ostaviti što bolji dojam na goste kako bi se ponovo vratili u što većem broju. Što još možete učiniti? Ponudite dodatne pogodnosti i detalje koji su gostima vrlo važni.

Vaši prodajni alati i mehanizmi daju planirane rezultate. Dobro vam ide, ali svejedno tražite nove načine kako ostaviti što bolji dojam na goste kako bi se ponovo vratili u što većem broju. Što još možete učiniti?

Ponudite dodatne pogodnosti i detalje koji su gostima vrlo važni. Prema PwC-ovom istraživanju o potrošačkim navikama i vjernosti brandu „turisti koji putuju bilo zbog posla ili zbog zabave, kažu da je kvaliteta sobe razlog broj 1 za odabir hotela“.

Gost više ne traži samo krevet u kojem će prespavati i krov nad glavom... želi se prepustiti osjećaju razmaženosti, želi luksuz. To ne mora biti jacuzzi u sobi, već osnovna ponuda koju treba pružiti svaka soba, treba biti glamurozno i pružati osjećaj luksuza. Gosti žele da u idealnom slučaju nadmašite njihova očekivanja.

Čime to postići?

 

Jastuci i posteljina koja diše

Bez obzira kojoj skupini gostiju pripadaju, svi vaši gosti većinu svog vremena u vašem hotelu provest će u spavanju u nadi da će se lijepo odmoriti i opustiti. Ulaganje u kvalitetnu posteljinu ulaganje je u kvalitetu sna vaših gostiju, a za većinu njih to je neprocjenjivo.

Što gosti žele? Mekane i prozračne plahte bijele ili pastelne boje, moćne i prozračne prekrivače, tople i pufaste jastuke.

Zašto? Pamučne plahte s 1000 niti i bogati prekrivači djeluju umirujuće. Isto je i sa prirodnim, nježnim tonovima boja. Kada se držite prirodnih vlakana i boja, gosti mogu već na vašim internet stranicama vidjeti koliko su luksuzni i udobni vaši kreveti, a što će osjetiti i kada budu na njima spavali.

 

Mekani i veliki ručnici

Ručnik u koji se ne možete omotati poslije tuširanja nije dobar. Zamislite da dijelite hotelsku sobu s prijateljem, roditeljem ili suradnikom i shvatit ćete zašto.

Što gosti žele? Veeelike, super mekane ručnike u koje se mogu skroz omotati. Ponudite više različitih veličina za različite namjene.

Zašto? Veliki ručnici daju osjećaj luksuza. U skladu sa smjernicama o očuvanju okoliša potaknite goste da koriste isti ručnik više puta, ali dajte im da uživaju u velikom, debelom i mekanom ručniku. Takve ručnike sigurno će više cijeniti i bolje ih čuvati.

 

Kozmetika visoke kvalitete

Sigurno vam se dogodilo da ste u hotelskoj kupaonici naišli na sićušnu bočicu gela za tuširanje koja je imala još manje grlo, iz koje ste jedva iscjedili par kapi nekvalitetnog proizvoda? To nikako nije luksuzno hotelsko iskustvo. Pogotovo ne kada taj isti gel isušuje vašu kožu, a šampon ostavlja kosu masnom.

Što gosti žele? Kvalitetan gel za tuširanje, šampon i regenerator koji ostavljaju osjećaj da ste čisti i osvježeni i da izgledate dobro. I dovoljnu količinu svega!

Kvalitetna kozmetika gostima unosi osjećaj samopouzdanja i radosti, a oni se upravo tako žele osjećati kad napuštaju svoju sobu, odlaze na važan sastanak ili u obilazak znamenitosti. Pomozite im da se osjećaju izvrsno tako što ćete im pružiti vrhunsku kozmetiku u dovoljnoj količini.

 

Osvježenja bez nadoplate

Svi znamo da je naplata mini-bara najosjetljiviji dio izdavanja računa za boravak, i da kod gostiju često puta ostavlja loš dojam. Osim toga, potrošnja iz mini-bara je najčešće vrlo mala pa su mnoge hotelske kuće počele izbacivati mini-bar iz soba. Kvalitetna besplatna osvježenja, s druge strane, ostavljaju jako dobar osjećaj da se brinemo za našega gosta.

Što gosti žele? Vodu, čaj i kavu nadohvat ruke, s pravim priborom za pripremu.

Nakon dugog puta ili večeri uživanja u lokalnom noćnom životu, boca vode je upravo ono što gostima treba... kao i onaj nalet kofeina onog trenutka kada se probude... to znači da njihov dan započinje točno kako treba. Ovo su jednostavne pogodnosti koje možete ponuditi besplatno, vaši gosti će se osjećati razmaženo, a ne prevareno.

 

Nešto posebno, upečatljivo, ne mora biti veliko

Jedno od najvažnijih pravila gostoljubivosti jest da se gosti osjećaju dobrodošli i da osjete zahvalnost što su odabrali upravo nas.

Što gosti žele? Da se osjećaju posebno. Tanjur domaćih kolačića, koktel dobrodošlice ili svježe cvijeće u sobi, mogu učiniti veliku razliku.

U svijetu u kojem se veliki hotelijeri natječu u ostvarenim poslovnim rezultatima i dobiti, gdje režu  sve troškove koje smatraju nepotrebnima, hoteli koji drže do svoga gosta ulažu u svoju ponudu. Budite drugačiji. Ponudite gostima više od onoga što očekuju.

Kad u osnovnim sadržajima sobe pružite visoki standard kvalitete, izdvajate se od ostalih, a gosti to primjećuju.

 

Imate gore navedeno? Tada ste na dobrom putu da potaknete goste da produže boravak, uskoro se vrate i ostave vam ljubaznu recenziju na svoj boravak.

 

Postoji nekoliko stvari na kojima biste mogli raditi? Ne odgađajte. Obiđite sobu po sobu, popišite što možete unaprijediti.

 

Ukoliko ste se odlučili za novu posteljinu i ručnike kontaktirajte nas bez obaveze, zastupnici smo tvrtke Resuinsa koja svoje proizvode plasira u 130 zemalja svijeta, odnedavno i u Hrvatsku. Poslat ćemo vam ponudu i iznenaditi vas dizajnom, kvalitetom proizvoda i usluge, cijenom. Mi brinemo o našim klijentima.

Naše kataloge preuzmite OVDJE.

 

O RESUINSI

Mi u Resuinsi, stručnjaci smo za sve vrste tekstila za ugostiteljstvo.

Dizajniramo i proizvodimo ručnike, posteljinu, stolnjake i tekstilne dodatke za hotele, restorane i lječilišta, bolnice i za kućnu uporabu.

Uz to, mi smo stručnjaci i za dizajn tekstila. Ne samo da opremamo, mi stvaramo atmosferu kako bi korisnici mogli uživati u ugodnom personaliziranom prostoru visoke udobnosti.

Naši klijenti su iz cijelog svijeta, a među njima su veliki hotelski lanci, AAA Diamonds Award hoteli, Relais & Châteaux i restorani s Michelinovim zvijezdicama.

Možemo odgovoriti na sve vaše potrebe: tehničkim savjetima, dizajnom linije proizvoda samo za vas, cjelovitim redizajnom prostora, velikim isporukama ili malim količinama,...  isporučujemo naše proizvode na pet kontinenata.

Najčitanije

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Više informacija